Sampai Bila?

Hurmm..... Ari2 aku cerita tentang kisah sedih aku.....
Aku rasalah,when suddenly aku die... Bila siapa2 jak yg di tugaskan untuk menyiasat my case....
Mesti diaorang surprise sangat sebab apa yg aku tulis ni xpenah la happy2..... Mesti diaorang akan berfikir,bila lah kali terakhir aku ketawa..... Hahahaha! It's seriously funny.....!
Today,i met him.... Aku harap akan ada masa yg lebih lama dan lebih dekat dgn dia....
Tapi,aku semakin melihat... Dan semakin jelas,yg dia lebih mementingkan hiburannya berbanding aku.... Akan kah 1 ari nanti bila aku mati,dia masih gembira atau bersimpati sedikit terhadap aku kerana aku teringin sekali melihat dia meninggalkan semua itu.....
Bagaimana jika aku tidak lagi di perlukan dalam hidupnya..? Mengapa aku menyiksa diri dengn tidak berterus terang pada dia..? Mengapa lidah ku kelu di saat aku boleh menumpah kan apa yang ada tersimpan dalam hatiku..? Mungkin aku tidak mahu merampas kebhagiannya.....
Tiada apa yg lebih penting dari kebahagiaan nya kan..? Jadi knp aku mesti menghancurkan tawanya hanya utk diriku...? Mungkin bila dia kehilangan aku,dia masih ada sgala2nya... Ataupun dia ada segala2nya tetapi dia kehilangan aku..? Yang mana 1 yg betul? Yg mana 1 akn lebih menggembirakan dia..? Sdh tentu la hiburan dan kwn2nya kan.. Huhuu.....
Apalah aku ni,bodoh sgt..!
Aku xnak lihat dia lagi begitu..... Kalau di anggap kejam sekalipun... Aku xkisah.....
Yg penting aku dah xblh paksa diriku utk melakukan semua kehendaknya..... Akhir sekali....
Aku akan tabahkan hatiku,kuatkan iman ku... Agar aku dpt mengharungi smua ini sendirian Ya Allah......

Amin............

Kalau Dah Baca,Sila Lah Like ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila2 lah komen ek..
sudi2 lah,kerana dirimu...begitu berharga !! ^^

Di KuasaKan Oleh Rosemila Muhammad