I wish He Know....

I wish,he would know what im doin' right now...... I wish,he would love me better,but not couldn't love me better..... Hurmm... Can we pretend that airplanes when the night sky like shooting star huh? Tiada sesiapa dari keluarga ku yg tahu menahu aku dengan blog ini.....
Mungkin dengan itu,aku lebih selesa dengan meluahkan apa segalanya yg aku rasakan d ketika ini tidak kira siang,malam mahupun subuh...... Kalau dulu,aku mempunyai diari.... Tetapi hari ini... Aku mempunyai blog diary.....
Di mana aku boleh meluhkan sebanyk perasaan ku dengan hanya menaip.... Biar Tuhan sajalah yg tahu bagaimana aku terseksa,bagaimana aku gembira...... Aku harap,aku dapat berikan ini kepada dia..... Tetapi aku tidak tahu bagaimana,dan aku tidak mampu.... :'(



Love Letter from WiddlyTinks.com

Kalau Dah Baca,Sila Lah Like ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila2 lah komen ek..
sudi2 lah,kerana dirimu...begitu berharga !! ^^

Di KuasaKan Oleh Rosemila Muhammad