Macam Mana Maw Melepaskan Mu?

Hurmm.. Mcm mana aq maw mlepaskan mu pergi? Setiap kali hatiku sakit d buat mu..
Aku hanya dpt merasakan sakitnya,tetapi aku xdapat membenci mu... Bagaiman dapat aku lupakan kau jikalau aku xpnh dapat membenci mu? Walau sedikit.
Kekadang aku berfikir,mungkin aku patut tikam jantung ku agar akal fikiran ku,
tidak lagi tertumpu padamu... Kau berkata,aku mampu hidup tanpa mu... Jadi apalah gunanya sumpah yg pernah aku lafazkan kepadamu? Aku tidak akan mungkin dapat hidup tanpa mu...
Biarlah nyawa sahaja yg dapat memisahkan kita....

Sayangku,
Jikalau engkau dapat merasakan getaran jiwaku ketika memikirkan mu.. Apakah yg engkau akn lakukan..? Berdiam diri? Ya Allah Tuhanku.. Bantu lah aq yg sedang buntu ini...
Kepada Mu Allah s.w.t aku berserah... Redha dengan kehendak Mu....

Kalau Dah Baca,Sila Lah Like ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila2 lah komen ek..
sudi2 lah,kerana dirimu...begitu berharga !! ^^

Di KuasaKan Oleh Rosemila Muhammad