I'm A Loner....

Sekali lagi.... Aku kini bersendirian..... Pedih yg ku tahan,xdpt membuatkan aku untuk berkata apa2 lagi..... Sakitnya betul2 bagai d tusuk panah sembilu....
Kenapa harus dia pergi di kala hatiku bukan lagi dalam kawalan ku..?
Aku masih mahu dia.... Jikalau mereka bertanya.....
Mengap aku masih mahu dia,kembali kepada dia..?
Aku akan berterus terang.....

Aku boleh memiliki lelaki lain... Aku boleh mendapatkan yang lebih baik dari dia...
Aku boleh mendapatkan cinta lain dengan begitu cepat.....
Tetapi sayang... Tidak semudah yang di sangkakan untuk melupakan cintanya....
Kata orang dahulu,cinta pertama tidak akan sebaik dan terindah seperti mana cinta pertama......

Sedih ku mendengar nya,risau yang amat2 risau..... Tetapi,ternyata segalanya benar....
Aku dapat merasakannya.... Jikalau aku mencari cinta lain,adakah cinta itu seindah sebelum ini...? Aku termenung,befikir secara matang semoga apa yang aku fikirkan adalah benar....
Segalanya nampak sempurna di mata orang.... Tetapi dalam hati,Tuhan saja yang tahu....
Hurmmm..... Betul kata lirik lagu 2..

Hatiku masih mahukan dia.... Cintaku sememangnya hanya untuk dia....
Rinduku,hanya pada dia... Sayangku? Hanya menginginkan dia...
Aku usaha macam mana cara sekalipun,aku tetap tidak boleh pergi jauh dari dia....
Jikalau semua ini berlaku dan aku dapat tahu dari awal,aku tentu akan pendamkan segala perasaan yang aku ada terhadap dia....

Bagaimana nak ku simpulkan segalanya dalam 1 masa...? Aku memerlukan masa....
Tetapi setiap saat yang aku lalui sendiri itu.... Amat menyakitkan..
Jikalau ada malaikat yang di turunkan oleh Allah.... Kembalikan lah hatiku yang dia sudah ambil.... Semua ini bagaikan mimpi setiap kali aku tersedar dari tidur.....
Bagaimana aku dapat melupakan dia sekiranya segala yang aku lakukan untuk dia?
Segala yang aku impikan ada dia..... Pabila malam menjelma,aku menutup mata dan
dia akan wujud dalam mimpiku sekali lagi dan berkali2......

Macam mana aku mahu terangkan kepada dia yang aku takkan dapat melupakannya....
Aku ingin menjadi wanita yang kuat,yang boleh terus berjuang untuk kebaikan hidupnya....
Aku ingin melihat dia bahagia. Dan dia bahagia tidak semestinya dengan aku kan...?
Melawan perasaan sendiri bukan mudah.... Aku harus berperang dengan keadaan,dia,masa,hati dan kehendak ku sendiri... Sakitnya.... Tuhan saja yang tahu perasaan ku.... Berperang dengan suasana....


Setakat itu sahaja yang mampu aku coretkan dalam diariku yang sebenar.....
Hakikatnya.... Aku mencintai dia,dan akan terus mencintai....


-ella-

Kalau Dah Baca,Sila Lah Like ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila2 lah komen ek..
sudi2 lah,kerana dirimu...begitu berharga !! ^^

Di KuasaKan Oleh Rosemila Muhammad