Malam aku sendiri,menatapi hidup yang sunyi....
Ingin di luahkan,tetapi tiada sesiapa di sisi.... Inginku menjerit,tapi apa gunanya....
Hari ini,sekali lagi aku sendiri.. Aku berfikir kembali,ku ulang segala yang dulunya membuat aku tertawa,kelakuanku seperti anak kecil yang nakal,membuatkan orang
sekeliling menjadi risau dengan telatah ku....

Setiap gerak geriku,sepeeti tiada yang memperduli,maka mata yang memerhati...
Aku tidak mengetauhi sejak bila kewujudan nya... Hanya dapat mampu berdiam diri,
aku pendamkan segalanya... Kehadiran yang lain-lain nya tidak ku pinta,jikalau
yang suka itu juga akan membuat aku luka...

Aku tidak menginginkan nya... Biar saja aku yang tahu,dan seharusnya tiada
sesiapa yang akan dpt mengetauhi nya.....
I'm a loner.. It's true.... Tapi....sampai bila? Hmm... Just like i said before,no 1 knows... Even you're with a milion people,someday,somewhere,somehow,that day..
Makes you feel alone.... Now,that is LIFE.
Like miley's says,Life Is Climb... But the view is Great....

XoXo reader....

Kalau Dah Baca,Sila Lah Like ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila2 lah komen ek..
sudi2 lah,kerana dirimu...begitu berharga !! ^^

Di KuasaKan Oleh Rosemila Muhammad