Hye semua..... Apa khabar u all.... I'm here bcoz',i wanna share half of my life 2 u guys.... Its like a book....
Coz i love 2 reading book.... Sesiapa yg minat membaca tue,blh la jd member saya ya....
Hehehe.... I love a novel,n i hope someday i can be a novelist....
Coz i love the way they love story...
And the experience them life,it's so amazing.....
For this time i only have 8 novel...
Huhh... I hope i can get more than 8...
Heheeee..... And i have red a lot novel....
I have 3 top my favorite novel...
1.Cinderella
Cinta
2.Horizon Cinta
3.Cinta
Mekar Di Hati

okey,
kepada semua pencinta2 or pembaca2 novel... Jadilah member saya Okey...!

xOxO...me.

Kalau Dah Baca,Sila Lah Like ^.^

Tiada ulasan:

Catat Ulasan

sila2 lah komen ek..
sudi2 lah,kerana dirimu...begitu berharga !! ^^

Di KuasaKan Oleh Rosemila Muhammad